wtorek, 19 stycznia 2016

Laurki dla Babci i Dziadka

Cześć! W dzisiejszym poście nasze laurki dla babci i dziadka.
Ozdabialiśmy je wstążką - było duuuużo pracy! Zapraszam:)



Nasze laurki wykonywaliśmy zgodnie z pomysłami Froebla na twórcze pracę ręczne - dzieci powinny także uczyć się szyć i haftować. Dlatego też postanowiłam, że nasze tegoroczne laurki będą właśnie wyszywane:) Oczywiście nie używaliśmy do tego igieł, wystarczyły nam sprawne paluszki dzieci:)


Z kolorowego papieru wycięłam serca, potem brzegi podziurkowałam - to właśnie przez te dziurki dzieci przewlekały wstążkę, wyszywając na brzegu laurki piękny wzór. Jeszcze wcześniej rysowały na sercu portret babci i dziadka. 






Napisałam na początku, że przy laurkach było duuużo pracy... Tak rzeczywiście było! Nie spodziewałam się, że takie zadanie będzie dla dzieci aż tak trudne i żmudne, ale też angażujące. Były bardzo skupione na pracy, ale sprawiała im ona niemało trudności. To mnie tylko utwierdziło w przekonaniu, że Froebel miał rację:) Sprawność manualna i koncentracja - 100% :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz