wtorek, 26 maja 2015

Słodki upominek - łabędzie na Dzień Mamy i Taty:)

Dziś pomysł na upominki z okazji Dnia Mamy i Taty. Wiem, że późno, ale chcę się nimi podzielić, bo bardzo mi się podobają. Nie żebym była nieskromna - pomysł na ich wykonanie miała moja zmienniczka pani Alinka:) Zapraszam do obejrzenia naszych prac - być może przydadzą się na przyszły rok lub inną okazję:)



Główną rolę w naszym upominku odgrywają łabędzie. Są one słodkim prezentem, który wykonywałyśmy z białej bezy oraz wyciętych z białego kartonu skrzydeł, szyi z głową oraz ogonka. Dzieci wycinały je samodzielnie (jedynie niektóre potrzebowały pomocy w trudniejszych zakamarkach), a potem z naszą pomocą umieszczały je w bezie. Beza to oczywiście był tułów łabędzia. Myślę, że to świetny pomysł, prosty w wykonaniu, a do tego uroczy i praktyczny - można go po prostu zjeść:) 




Podstawką dla naszych łabędzi były kolorowe papierowe talerze, które dzieci ozdabiały cekinami, kwiatkami i sercami. Były one nie tylko podstawką, ale i ramką dla obrazków rodziny, które wcześniej narysowały dzieci. Z tyłu dokleiłyśmy klejem na gorąco spinacz (tak żeby można było zawiesić portret rodziny na ścianie) oraz życzenia dla mamy i taty. Portrety-podstawki dzieci wykonywały w pełni samodzielnie. 












Myślę, że wyszły nam fajne prezenty, wykonane przez dzieci. Czasem zapominamy się i wymyślamy wspaniałe upominki, które często potem my wykonujemy za dzieci. A przecież wcale nie o to chodzi - liczy się gest:) 



Ostatnio trochę mnie tu mało, co mnie bardzo smuci... Pomysłów na wpisy mam mnóstwo, ale czasu brak. Wiele spraw się w ostatnim czasie nałożyło, kończymy w przedszkolu wiele projektów. Pracowałam szczególnie intensywnie nad jedną rzeczą, którą już niebawem podzielę się tutaj:) Zaglądajcie!:)


Wszystkiego co najlepsze dla wszystkich Mam! :)









3 komentarze:

  1. Moje dzieci muszę namówić żeby takie prezenty dla taty zrobiły. Czerwiec już blisko. A jeśli potrzebny większy prezent to na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty można zawsze coś dodatkowo zamówić. Może karafkę i szklanki do kompletu? Panowie lubią mieć takie cuda w barku :)

    OdpowiedzUsuń