czwartek, 15 października 2015

Mini-szklarnia w przedszkolu!

Dziś chcę się podzielić się pomysłem, na który wpadłam przeglądając ostatni katalog Ikei. Zapraszam!:)



We wspomnianym katalogu moją uwagę przykuła mała szklarnia, którą od razu w mojej głowie widziałam w kąciku przyrody!:) Nie była ona duża, na zdjęciu stała na półce czy na stole.  Pomyślałam, że świetnie nadałaby się dla dzieciaków do uprawy roślinek w sali. Zastanawiała mnie tylko jedna kwestia - czy jest ona szklana. Dlatego po kilku dniach wybrałam się do Ikei, aby to sprawdzić. Jaka była moja ulga, gdy okazało się, że ścianki są plastikowe. Uff... Gdyby były szklane bałabym się ryzykować. 

Takim sposobem dzieci (i pani!) z grupy IX stały się szczęśliwymi posiadaczami mini-szklarni, która zdobi nasz kącik przyrody (mieści się na parapecie). 




Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę! Musiałam na szybko organizować sadzenie roślinek, bo dzieci chciały od razu wypróbować nowy nabytek (sadziliśmy fasolki na wacie - po kilku dniach puściły kiełki, a jeszcze po kilku wyrosły do góry - był szał!:)



Dlatego dzielę się tutaj tym cudem - bardzo fajny pomysł.
Nie chcę myśleć co się będzie działo na wiosnę! :) 



PS. Nie napisałam o cenie - około 50 zł. Warto!:) 
Jej wymiary to: szerokość ok. 45cm, wysokość ok. 35cm, głębokość ok. 22cm.


Tutaj jest link do szklarni na stronie Ikei ----> KLIK








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz