poniedziałek, 30 listopada 2015

Malowanie obrazków na bandażu.

Dziś kolejny pomysł na niecodzienne malowanie. Dzieci tworzyły swoje obrazki na imitacji prawdziwego płótna malarskiego. Chodźcie zobaczyć jak wykonać takie płótno przy użyciu najzwyklejszego bandaża:)



Kupiłam bandaż w dużym kawałku, którym musiałam pociąć na mniejsze kawałki
(takie, aby zajmowały niecałą kartkę A4).


Następnie smarowałam kartkę zwykłym klejem i naklejałam bandaż. Bandaż nie zajmował całej kartki, gdyż chciałam, aby dookoła obrazka dzieci stworzyły ramę - u nas były to jesienne liście, ale teraz myślę, że można było nakleić bandaż na całą kartkę, a ramę wykonać np. z pasków ozdobnego papieru lub patyczków (---> tak jak tutaj). Ale nic straconego - następnym razem:) 


Taki pomysł na malowanie jest bardzo prosty w wykonaniu, a jest to coś innego i niecodziennego dla dzieci. Bardzo się cieszyły, że mogły malować jak prawdziwi malarze na płótnie:)




Powstawały zarówno pejzaże, jak i kompozycje abstrakcyjne:)
















1 komentarz:

  1. Uczestniczenie w warsztatach artystycznych to dla mnie terapia relaksacyjna.

    OdpowiedzUsuń