środa, 18 grudnia 2019

Rękawiczki - zimowa układanka

Antek lubi puzzle i układanki, dlatego postanowiłam zaproponować mu coś "własnej roboty" w temacie zimowym :) Przygotowałam rękawiczki w różne wzory, w stonowanych kolorach:czarno-biało-szare. Antoś bawił się w dopasowywanie par. Starsze dzieci mogą też bawić się nimi w memory (jeśli podkleicie je sztywnym papierem). Zapraszam do wspólnej zabawy - we wpisie możecie pobrać rękawiczki, wydrukować i ... świetnie się bawić! :) 



Poszukując takiej samej rękawiczki i dopasowując je wg wzoru, dziecko ćwiczy spostrzegawczość wzrokową. Przy okazji trenuje również  koncentrację i sprawność manualną. Warto proponować podobne zabawy maluchom :) 









Antek układa :)



PODPIS

6 komentarzy:

  1. Zapraszam do projektu "Pod kolor" :-)
    https://bajdocja.blogspot.com/2019/12/pod-kolor-zaproszenie-do-projektu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Idealne dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawa, u nas też takie zabawy lubimy. Rozwija się dziecko po przez zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podoba mi się taka zabaw. Na pewno wykorzystam ten pomysł. Bardzo podoba mi się to kiedy moje dziecko bawi się w taki kreatywny sposób. Od małego powinniśmy my rodzice dbać o rozrój dzieci a takie zabawy i wspólne gry pobudzają ich wyobraźnię i wiele ich uczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, muszę dziecku takie wydrukować

    OdpowiedzUsuń