czwartek, 10 września 2015

Kolorowe zwierzęta z papieru.

Dawno mnie tu nie było:) Zaczął się nowy rok przedszkolny, więc czas wracać do pracy pełną parą! Mam nadzieję, że rozpoczęliście wrzesień z uśmiechem na twarzy i z pozytywnym nastawieniem:) Moje pierwsze dwa tygodnie mijają pod znakiem Froebla - o naszej innowacji pisałam już na blogu tu, tu i tu. Było wiele przygotowań nie tylko w sali, ale też w naszych głowach. Musiało powstać mnóstwo pomysłów: jak zorganizować salę, jak pisać plan miesięczny, jak zapoznawać dzieci z darami... Powoli wszystko dopracowujemy. W tym tygodniu dzieciaki poznały Dar 1 i Dar 2 ... i powiem jedno: JEST SUPER! Tym wszystkim na pewno się z wami niedługo podzielę i opiszę, a dziś zapraszam do podejrzenia pomysłu na wykonanie bardzo prostych zwierząt z kolorowego papieru!



Pomysł na te zwierzątka znalazłam w Internecie na blogu Babylandia i od razu zapragnęłam go wypróbować:) Wykonanie wyglądało na bardzo proste - i takie jest. Wystarczy narysować określone kształty zwierząt (ja rysowałam na oko), wyciąć, dorysować elementy i gotowe! :) Wszystkie kształty rysujemy na kartce ze sztywnego papieru zgiętej na pół. Miejsca w tułowiu gdzie wkładamy, np. uszy po prostu nacinamy.

Dzieciom bardzo się spodobały takie zwierzątka - bawiły się nimi całe popołudnie:)

Robiliśmy lwa...




słonia...




krokodyla...




i żyrafę!





Jak dobrze, że Internet istnieje! Jest prawdziwą kopalnią pomysłów:)








2 komentarze:

  1. Dzień dobry Pani Ewelino.
    My się nie nudzimy.
    P.s. Bardzo fajne zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy. Zwierzęta wyszły !

    OdpowiedzUsuń