czwartek, 12 stycznia 2017

Zimowe krajobrazy - drzewa

Zima w pełni, dlatego nasze wczorajsze popołudnie spędziliśmy na tworzeniu zimowych krajobrazów. Inspirację do tych prac zaczerpnęłam z Pinteresta - jest to świetna skarbnica pomysłów! Kiedy zobaczyłam te kolorowe drzewa z padającym śniegiem, od razu postanowiłam je zrobić z dziećmi :) Wydawało się proste i takie było! Oto efekty naszych plastycznych zabaw :) 



Do wykonania tej pracy potrzebujemy kolorowych trójkątów różnej wielkości, białych kartek A4, niebieskich kartek o falowanych brzegach (wycięłam je z połowy A4), flamastrów i białej farby. 



Najpierw dzieci naklejały niebieskie tło, a potem trójkąty
(utrudnienie: miały być w różnym kolorze i różnego kształtu!). 






Kolejny krok to rysowanie pnia i gałęzi - co mnie zaskoczyło, była to najtrudniejsza część do wykonania dla dzieci, robiły to dość długo! 



Na końcu pozostało tylko malowanie śniegu - dzieci robiły to paluszkami i była to dla nich wielka frajda :)



Prace wyszły bardzo fajnie i zdobią teraz nasze wejście do sali :) Od razu zrobiło się weselej i zima nie jest nam już taka zła! 







Prace schną :)






A tu link do inspiracji na Pintereście ---> KLIK  :)








1 komentarz: